Timmerwerkplaats

TIMMERWERKPLAATS.jpg
BOYS+VOOR+WERKPLAATS.jpg

In december 2007 is de timmerwerkplaats is van start gegaan. Het is een initiatief van 4 jongeren welke de vakopleiding "houtbewerking" hebben afgerond. De stichting heeft hen de opdracht verstrekt tot het maken van extra schoolmeubels, voor Hand to Hand Kairaba school in Yuna. De werkplaats is weliswaar klein van opzet maar het doet nu ook dienst als een zogenaamde opleidingscentrum voor jonge jongens, welke nog nooit naar school zijn geweest. Het is een genot om te zien hoe zij met ziel en zaligheid het een en ander tot stand brengen. De stichting ondersteunt dit initiatief van harte en heeft hen onder anderen voorzien van de benodigde gereedschappen.

Wilt u ons helpen met het opzetten van deze bedrijfjes voor deze jongeren zodat zij hiermee een kans hebben op een waardige toekomst? Zo ja, aarzel dan niet en neem contact met ons op of en doneer een bedrag aan onze stichting.

Kay's Nursery School

Incidentele Hulp