Stichting Hand to Hand Stichting Hand to Hand

Amsterdam Dakar Rally 2022

In november 2022 zijn 6 teams vertrokken vanuit Amsterdam met de Amsterdam Dakar Rally. Deze teams rijden voor de projecten van Stichting Hand to Hand! In deze post leest je over hoe je deze teams kunt steunen!

Stichting Hand to Hand Stichting Hand to Hand

Girls Can Do Anything 2021

In mei 2021 zijn Laura en Nadine gestart als projectmanagers voor Girls can do Anything. Hun doel; zoveel mogelijk meiden op weg helpen met hun droom en ambitie. Zij hebben tot nu toe €4280,- opgehaald, en in November zijn ze naar Gambia afgereisd om de meiden van Girls Can Do Anything te ontmoeten.

Nieuws Stichting Hand to Hand Nieuws Stichting Hand to Hand

Succesvol diner: “Food Can Do Anything”

Ook in 2021 gaan we jonge vrouwen in Gambia helpen met het project “Girls Can Do Anything”. Jaarlijks zijn er studerende meiden in Gambia die hun studie niet af kunnen maken wegens financiële onzekerheden. Dat moet anders, zij verdienen ook deze kans!

Daarom zetten we ons ook dit jaar weer in. Op 5 juli konden mensen culinair genieten van het diner “Food Can Do Anything”.

Meer lezen
Evenementen, Nieuws, 2021 Stichting Hand to Hand Evenementen, Nieuws, 2021 Stichting Hand to Hand

Online Muziek Bingo

Door coronavirus pandemie kunnen velen van onze sponsors hun gebruikelijke activiteiten niet uitoefenen, waardoor ook wij in afgelopen jaar geld tekort zijn gekomen. Daarom hebben wij besloten om een Online Muziek Bingo te houden. Deze wordt gehost door Guus van Marwijk, en voor €12,50 per kaartje kun je hieraan meedoen op 3 juni 2021, van 19:45 tot 21:00.

Meer lezen
Amsterdam Dakar Rally, Nieuws Stichting Hand to Hand Amsterdam Dakar Rally, Nieuws Stichting Hand to Hand

Avonturiers van de Amsterdam-Dakar Challenge

Een van onze grootste inkomsten zijn de donaties van de Amsterdam Dakar Challenge. Dit is een spannende tocht waarbij je vanuit Amsterdam helemaal naar Dakar in Senegal rijdt! Onze bestuursleden deden in 2019 ook mee met hun “barel”. De auto’s worden verkocht in Dakar en vervolgens worden de opbrengsten gedoneerd aan onder andere onze projecten.

Doe een Donatie.

Onderwijs is de fundatie van vooruitgang. Steun de mensen in Gambia met een donatie!

Neem Contact met ons op.

info@stichtinghandtohand.nl