Wil jij team "Happy Orange" ook ondersteunen?

Miranda Viguurs en Franka Mes, team Happy Orange, staan 2 november in hun knaloranje barrel aan de start. Ondersteun hen door een bedrag te doneren voor meisjes in The Gambia via deze site, klik op de button DONEER NU boven aan deze pagina of doneer via www.amsterdamdakar.com/teams/102/happy-orange  Wil je een sticker op de auto of heb je vragen? Neem contact op met Franka 06 12526543  of mail naar info@stichtinghandtohand.nl

De Amsterdam Dakar Challenge

Twee keer per jaar wordt de Amsterdam Dakar Challenge gereden. Initiatiefnemer Arthur Verheijen is in 2006 gestart met de eerste Amsterdam Dakar Challenge – een barreltocht van 7.000 kilometer met als einddoel een veiling van de auto’s ten bate van lokale goede doelen waaronder de projecten van Stichting Hand to Hand.

INDICATIE van DE ROUTE ( wijzigen voorbehouden )

6.950 KM RIJDEN  (en waarschijnlijk iets meer als je een afslag mist

De eerste 2.400 km naar het zuidelijkste puntje van Spanje is een “easy-ride”. Met name een test of alles het motorisch blijft doen. In Marokko kun je de extreme route nemen om vrijwillig jezelf te kwellen en om zeker te zandhappen.

Mauritanië is een spannend stuk. Niets voor niets heeft de Paris-Dakar organisatie dit event verplaatst naar Zuid-Amerika in verband met de onrustige situatie die daar heerst. Daarom zullen we in een konvooi met militaire bescherming door dit gebied heen rijden. Niets aan het handje dus.

Het laatste stuk van de Challenge door Senegal en met name het strand van Dakar heeft iets magisch hebben om overheen te “scheuren” a lá Paris-Dakar. Daarna door naar Gambia .....naar de grand final,... een bezoek aan de projecten en de veiling van de auto's. Met de opbrengst van de auto's en eventueel sponsorgeld worden dan de projecten van Stichting Hand to Hand ondersteund. Hand to Hand!

Dus wil jij ook deze uitdaging aangaan neem contact met ons op en wij helpen je verder!

Bij voorbaat heel veel dank aan alle sponsors die hen ondersteunen om deze extreme uitdaging voor onze projecten te volbrengen.

Dag 1

Dag 21 vr Dakar - Banjul
Dag 22 za Rustdag Gambia
Dag 23 zo Veiling auto's